GROEP 8B

In groep 8b zijn de kinderen aardig voor elkaar. We behandelen elkaar met respect en tonen begrip voor elkaar. We zijn zuinig op onze spullen. Ook zijn wij verantwoordelijk.
Naast deze regels zijn de kinderen hard aan het werk voor de Cito's in november. Hierna krijgen de kinderen namelijk hun definitief advies. Met dit advies schrijven de leerlingen zich in op een nieuwe school. De adviesgesprekken vinden plaats op 15 januari. We werken veel samen met groep 8A.
De kinderen krijgen elke week op vrijdag huiswerk mee. De week erna moet dit zijn ingeleverd bij de juf. Is dit niet ingeleverd dan moeten de leerlingen nablijven. Vanaf december gaan de kinderen op scholenbezoek. We gaan dan met de hele groep op een aantal scholen een kijkje nemen.
Ook gaan de kinderen van groep 8 op kamp. Dit schooljaar zal dit plaatsvinden op 4/3 t/m 6/3.
We sluiten het schooljaar af met een musical. De musical is op 08/7. Dit is in de avond.
We gaan er een mooi schooljaar van maken!
Meester Danny geeft les op de woensdagen.

In groep 8b staat juf Kim voor de klas.
'Ik sta al 15 jaar voor de klas'. 'Ik werk nu 7 jaar op De Wissel. Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenbouw.
"Ik heb het erg naar mijn zin in groep acht".

Nog even ter informatie:
Op dinsdag en woensdag hebben de kinderen gym. De kinderen nemen gymkleding mee. Op maandag hebben zij techniek. De kinderen hoeven hier niks voor mee te nemen. Op donderdag hebben de kinderen Engels. Dit wordt gegeven door een docent Engels.

Ma, Di, Don en Vrijdag is juf Kim er op de woensdagen is meester Danny er.